منوی دسته بندی

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا»، وابسته به وزارت صمت عنوان کرد

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا» با اشاره به اینکه عامل مهم در ایجاد انگیزه و اصطلاحاً به حرکت درآودن موتور محرکه شرکت‌های فن‌آور داخلی ظرفیت‌های کشور عمان است، افزود: این کشور می‌تواند سکوی پرتابی برای شرکت‌های فن‌آور داخلی باشد.
به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا» در سالن جلسات این صندوق، امضا شد.

حمید وطن‌دوست، مدیر فنی و اعتباری و عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا» نیز در این نشست، گفت: بسیار اتفاق خوبی است که یک بخش غیردولتی با ظرفیت و پتانسیل بالا با یک بخش دولتی با طرح وظایف و مأموریت‌های مشخص و تعریف شده دست به دست هم می‌دهند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنند. 

وی ادامه داد: ما در حوزه فناوری، شرکت‌های بسیار خوبی داریم که فعالیت‌های ارزشمندی انجام می‌دهند، و اگر این شرکت‌ها، بتوانند پای خود را از مرزها فراتر بگذارند، یقیناً ارز‌آوری و کسب درآمد آن‌ها برای کشور از دهها چاه نفت، بیشتر خواهد بود و این وظیفه ما است که بتوانیم این اتفاق خوب را رقم بزنیم.
 وطن‌دوست در ادامه به وظایف صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا» در حمایت مالی از شرکت‌های فناور اشاره کرد و گفت: در حوزه مالی به‌خصوص بازاریابی در داخل و خارج از کشور کمک‌هایی را به شرکت‌های فن‌آور انجام می‌دهیم. 

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که می‌خواهند در نمایشگاه‌های داخلی شرکت کنند تا سقف 500 میلیون تومان به آن‌ها تسهیلات در قالب وام ارائه می‌دهیم، بیان کرد: همچنین اگر این شرکت‌های بخواهند در رویدادهای بین‌المللی خارج از کشور شرکت کنند نیز این سقف کمک تا یک میلیارد تومان خواهد بود.

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته «صحا» با اشاره به اینکه عامل مهم در ایجاد انگیزه و اصطلاحاً به حرکت درآودن موتور محرکه شرکت‌های فن‌آور داخلی ظرفیت‌های کشور عمان است، گفت: امکاناتی که در این کشور وجود دارد می‌تواند، سکوی پرتابی برای این‌گونه شرکت‌ها باشد که در این میان نقش اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بسیار
اثرگذار است.
 روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان

نظرات بسته شده است.