منوی دسته بندی

اعزام هیئت تجاری و شرکت در نمایشگاه عمان 2024

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، این اتاق مشترک خدمات ویژه‌ای به اعضای خود جهت شرکت در نمایشگاه سلامت عمان 2024 که 2 تا 4 مهر برگزار می‌شود، ارائه خواهد داد.

 اعزام هیئت تخصصی، تخصیص غرفه مستقل، حضور در پاویون اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان و غرفه تعاملی مبتنی بر واقعیت مجازی، چهار خدمت ویژه‌ای است که اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان به اعضای خود جهت حضور در این نمایشگاه ارائه می‌دهد.

اعضای گرامی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان برای اظهار علاقمندی جهت شرکت در این نمایشگاه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31 تیر و سایر علاقمندان تا تاریخ 7 مرداد،  با مراجعه به صفحه نمایشگاه Oman Health در وبسایت اتاق مشترک نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

نمایشگاه و کنفرانس سلامت عمان، رویداد بین‌المللی سالانه‌ای است که از بازیگران بزرگ عرصه بهداشت و سلامت تا استارتاپ‌های نوآور در این زمینه را مسقط، پایتخت عمان، گرد هم جمع می‌آورد. این نمایشگاه، سکویی بی‌نظیر برای متخصصان، تجار، خدمات‌دهندگان، تامین‌کنندگان، تولید‌کنندگان و جملگی همه‌ی ذینفعان حوزه، برای شناخته‌شدن و قدم‌گذاشتن به بازار‌های بین المللی، بالاخص بازار عمان و کشور‌های خلیج فارس است.

 کشف فرصت‌‎های تجاری و سرمایه‌گذاری، تقویت هویت برند در سطح بین المللی، ایجاد شبکه گسترده ارتباطات با سایر ذی‌نفعان این صحنه و تبادل دانش از مهم‌ترین دلایل اهمیت و مزایای شرکت در این نمایشگاه است.

از مهم‌ترین محور‌های این رویداد و ترند‌های سلامت و بهداشت در عمان، موضوع گردشگری سلامت است. سالانه بیش از 120 هزار عمانی برای دریافت مراقبت‌های پزشکی و جراحی به خارج از کشور سفر می‌کنند. این مسئله ضمن فراهم‌آوردن ظرفیت انباشته‌ای جهت بهره‌بری در زمینه گردشگری سلامت، دولت عمان را بر آن داشته که بیش از پیش، سرمایه‌گذاری های خارجی در حوزه سلامت را تشویق و حمایت کند.

نظرات بسته شده است.